Julen 2013

Generalforsamling part I

På en kold december lørdag satte 9 ungesvende (en dog lovligt forsinket – IT-Bob) hinanden stævne, missionen var klar; Bobklubbens strategi for 2014 skulle laves! Dette skulle ske igennem det årlige arrangement kaldet JuleBob.

På grund af lykkelige omstændigheder, tillykke Hal-Bob, var herlighederne flyttet til Bogholderens residens i de nyriges Mårslet.

Programmet løb af stablen på slaget 16.00 og langt de fleste kunne da også finde ud af at indfinde sig tidsnok, dog kneb det for både Formanden(150,-) & Arrangements-Bob(150,-). Med alle mand omkring bordet kunne årets generalforsamling for BobKlubben starte.

Hurtigt blev formalia overstået og vi kunne springe til første rigtige punkt; nemlig Formandens beretning. Normalvis ikke et punkt der får folk op af stolen, men rygterne om Formandens overforbrug af klubbens midler havde alligevel fået medlemmerne til at spidse pennen! Elegant får Formanden rystet den første byge at kritiske spørgsmål af sig, og vender et truende nederlag til sejr. Beretningen var faktisk så positiv, at pludselig var alle anklager glemt og i stedet kunne forsamlingen enedes om det havde været et fantastiks år.

Et af de første punkter var hængepartiet omkring fødselsdagsgave til Revisor-Bob. Af Formanden i egen brede person fik han overrakt en flot ny kø, senere skulle det vise sig at den var en stærk medvirkende faktor til at revisoren meget overraskende fik plads ved finalebordet. En stor fornøjelse at se revisoren pakke gaven op, og omkring bordet sad der voksne mænd med blanke øjne.

 

På regnskabsfronten kunne Bogholderen følge Formandens beretning op på flotteste vis. Bogholderen forsikrede os om at vi havde penge nok. Regnskabet blev godkendt og vi gik straks videre til hvad vi skal bruge penge på i 2014. Dette betød at punkterne flød lidt sammen og pludselig var vi i gang med at planlægge arrangementerne for det kommende år. Klubbens 3 officielle arrangementer blev vedtaget og er som følger; SommerBob, Weekendturs-Bob og JuleBob. Alle datoer samt indkaldelse på FB er allerede lavet.

 

Vores trang til dyre arrangementer betød at der blev vedtaget at det månedlige kontingent blev sat op til kr. 150,- gældende fra 1. februar 2014.

 

Der er desværre blevet besluttet nogle ting der konflikter lidt med vores vedtægter , men jeg vil forsøge at samle dem og sender dem ud senere. Så skal vi beslutte om vi holder fast i enten vedtægterne eller det vi synes var klogt på generalforsamlingen.

 

Efter en fredelig generalforsamling var det middag på programmet. Her havde fru Pedel lavet et fantastisk stykke arbejde, kæmpe tak til Mette Marie for hjælpen. Både før, under og efter maden var vi underholdt af arrangements-Bob der endeligt var trådt i karaktere. En underholdende quiz omkring Danmark og i særdeleshed Århus der i den grad udfordrede vores viden. Dog blev det ikke overraskende sejr til

holdet med Praktikanten, IT-Bob, Pedellen og PR-bob!

 

Selve Bobturneringen var et tilløbsstykke uden lige, et fyldigt referat herfra vil fylde for meget. Derfor kommer der separat turneringsreferat, men vil lige nævne at Arrangements-Bob løb med sejren.

© Copyright 2012. All Rights Reserved.